אגב, יש לי עוד טיפ או שניים שיוסיפו דלק למנוע הקידום
של האתר ולתוצאות העסקיות שהוא יביא, רוצה לשמוע?
0/5 (0 Reviews)
דף הבית » כתיבת תוכן לאתרים בהקמה
אלה הם היתרונות הגדולים והחשובים ביותר של כתיבת תוכן לאתרים, במיוחד כשמדובר באתרים בהקמה. זהו כלל ברזל: ככל שיהיו באתר יותר דפי תוכן שיווקי כך יגיעו אליו יותר גולשים, יתבצעו יותר עסקאות והאתר יקודם במעלה מנוע החיפוש למקומות גבוהים יותר. אבל… וזהו אבל גדול אך חשוב מאין כמותו במיוחד כשמדובר באתר 'טירון' ברשת.
קלפים על השולחן?
השקת האתר כמוה כהשתתפות הראשונה שלך במירוץ מכוניות מקצועי. המנוסים, הותיקים וה"משופשפים" בתחום ממוקמים בראש, הם הראשונים לזנק, הם גם ימשיכו כנראה להוביל את הטור. אבל… המקומות הראשונים לא רשומים על שמם בטאבו וכבר ביצענו כמה עקיפות מעניינות ומפתיעות.
מכאן אפשר רק לעלות:
אגב, יש לי עוד טיפ או שניים שיוסיפו דלק למנוע הקידום
של האתר ולתוצאות העסקיות שהוא יביא, רוצה לשמוע?
"יש לי… יש לי… " – זו קריאת התלהבות שכל קופירייטר מכיר היטב: "יש לי רעיון גדול, סיסמה מדהימה, או תסריט סוחט מחמאות." כן, לפעמים בשיטת "יש לי" נולדים רעיונות מבריקים, אולם הניסיון מוכיח שוב ושוב. אין תחליף ותחרות לתוצאות שנולדות תוך כדי התהליך שתמיד עובד…
יש הרבה פירושים לנושא: כתיבת התוכן לאתרי אינטרנט שלי נשענת על יסודות כמו התנהגות צרכנים, הכרת מאפייני הקריאה של הגולש, הניסיון (25 שנים) שלימד מה צרכנים אוהבים, מה הם שונאים, לימוד התנהגות השוק, המתחרים… ורק אז, לערבל את המידע לבחור מסר מרכזיו סגנון כתיבה, וליצר…
תוכן איכותי לקידום אתרים – הנוסחה פשוטה: ככל שיהיו יותר מאמרים איכותיים כך נגיע ליותר גולשים שמחפשים אותך ונעלה גבוה יותר בתוצאות החיפוש. הכל תלוי באיכות התוכן.
הרצאה/סדנה כמוה כהצגת יחיד למול קהל. מכאן החשיבות הרבה ליכולת המרצה: להסיר מעל עצמו מחסומים, ללא פחד במה, עם שפת גוף סוחפת, כושר משחק וביטוי קולח, בעצם, כל הכלים שגורמים למשתתפים להיות מרותקים, מרוכזים וקשובים. ככה תענוג ללמוד וקל ליישם את החומר הנלמד.
דף נחיתה הוא הזדמנות מעולה להפוך גולש ללקוח שלך. אבל… הגולש חשוף לאלפי מסרים שיווקיים ביום והוא כבר ראה תכנים, אתרים ודפי נחיתה. מכאן נולד הצורך בכתיבת תוכן לדפי נחיתה שלוקח את המושכות לידיים נותן מענה רלוונטי לחיפוש הגולש, מנהל איתו דיאלוג, מציף תועלות, משכנע ומשפר אחוזי המרה…
כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג ב'חשיפה' בבית הספר לאומנויות תקשורת של האוניברסיטה הפתוחה וקרן שמש מלכ"ר לקידום עסקים "צעירים"