כתיבת תוכן וכתיבה שיווקית
הסודות ומה שבין השורות
רבים מחברי ולקוחותי שואלים אותי איך זה שאני חושף במאמרים המוגשים כאן את "סודות" הכתיבה השיווקית בכלל וכתיבת התוכן לאתרים בפרט. והתשובה היא מאד פשוטה: בסופו של דבר, הגשת תכנים אלה – ובמילים אחרות "הסודות המקצועיים" - בצורה הכי שקופה, גלויה וכנה מייצרת מצב של WIN WIN :
הכר את מאפייני הקריאה של הגולש
מה באתר שלך מושך יותר תשומת לב ומרתק את הגולשים – העיצוב, הצבע, התמונות, ה'פלאש' (אם יש) או הטקסט הכתוב? חד משמעית – הטקסט!
כתיבת תוכן איכותי
גוגל והגולשים יאהבו את האתר שלך "התוכן הוא המלך"! ביטוי שגור בפי המבינים בקידום אתרים וכתיבת תוכן.
סדנאות כתיבה שיווקית
סדנאות כתיבה שיווקית גם העובדים שלך יכולים לכתוב תוכן איכותי כנראה שחברת חשמל היא הדוגמה הקלסית שמחזקת את הכתוב בכותרת: סדנאות כתיבה שיווקית – גם
כתיבת תוכן לחברות ביטוח וסוכני ביטוח
טבעי שהחיפוש שלך יתמקד באיתור כותב שצבר קילומטרז' בכתיבת תוכן לחברות ביטוח. ועדיף מישהו שהיה סוכן ביטוח ועבר הסבה מקצועית לכתיבת תוכן לסוכני ביטוח. בכן,
כתיבת תוכן לעורכי דין
טבעי והגיוני שהחיפוש שלך יתמקד באיתור כותב שצבר קילומטרז' בכתיבת תוכן לעורכי דין. כאן, חובת ההוכחה חלה היא עלי. כתבתי תוכן לאתרים של עורכי דין
כתיבת תוכן לרופאי שיניים
כתיבת תוכן לרופאי שיניים. תוכן איכותי מניע גולשים לבחור בך על פני המתחרים. כתיבת תוכן לרופאי שיניים שונה מכתיבת תוכן לקטגוריות רבות אחרות מאחר וכאן
כתיבת תוכן לאתר נדל"ן
כמו בכל דבר בחיים, ובמיוחד כשמדובר בכתיבת תוכן לאתרי נדל"ן, יזמי נדל"ן עורכי דין מקרקעין – הניסיון הוא פקטור משמעותי. לדוגמא: בדיוק כמו שיש הבדל בין מתווך ותיק שכבר ראה ועבר דבר או שניים בחיים המקצועיים לבין מתווך צעיר שעדיין יש לו מה ללמוד כך גם בבחירת כותב התוכן לאתר שלך.
אופטימיזצית תוכן לקידום אתרים
מהו מחקר מילות מפתח? בתהליך של מחקר מילות מפתח אנו מנסים לאתר ביטויי חיפוש רלוונטיים, אשר היינו מעוניינים שהאתר המקודם ידורג עליהם. מהם ביטויי חיפוש
הדרך הבדוקה לכתיבת תוכן לאתרים
הדרך הבדוקה לכתיבת תוכן לאתרים והראשונה בהן היא הגדרת המטרה לשמה חיפשת כתיבת תוכן לאתרים. תמיד טוב לנעוץ דגל שיסמן את המקום אליו אנחנו רוצים
כתיבת תוכן לאימון עסקי. איך בוחרים את כותב התוכן?
שני סימנים שהגעת לכותב המתאים: קיימים כמה קווי דמיון בין עולם האימון העסקי לעולם כתיבת התוכן. בשתי הקטגוריות קיימת הצפה של העוסקים במלאכה, והתחרות הגבוהה
כתיבת תוכן לאתר צריכה לרתק את הגולש
שילמת כסף בעבור כתיבת תוכן לאתר שלך. ועדיין, כלי המעקב (כמו גוגל אנליטיקס) מראים שהגולשים נוטשים את האתר מהר מידי. כלומר, הזמן ששהו באתר לא
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט. צריך לדבר עם הגולש!
היצור האנושי שנמצא בתוך הגולש צריך לגרום לו להיפתח ככל שיהיה הגולש פעיל בעולם הדיגיטלי, הוא עדיין יצור אנושי שזקוק ליחס, פרגון, הבנה, קירבה, הזדהות
כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט – לתרגם לגולש את תכונות המוצר או השירות
אז מה יוצא לי מזה? זה מה שגולש שואל את עצמו בלב למקרא רשימת התכונות, החוזקות ואפילו יתרונות המוצר או השירות המוצעים לו. וכדי שיבין
כתיבת תוכן לאתר – כך תכתבו תוכן משכנע
כן, כתיבת תוכן לאתר זה לא רק כתיבת מילים אלא בעיקר עבודת שכנוע שפועלת על הגולש ומעודדת אותו להיות ללקוח שלך. תוכן משכנע מביא לך רווח כפול: רווח ראשון – מכירה. רווח שני – המלצות. עם הנקודה הזו, לקוח שהופך לממליץ, אני מבקש לפתוח את התוכן. ובהמשך, אצייד אותך בכמה כללים שהופכים כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט ל"כתיבה משכנעת".
כיצד כתיבת תוכן לאתר מניעה לפעולה?
האם כתיבת תוכן לאתרים מושיטה יד לגולש ומעבירה אותו חוויה שסופה הנעה לפעולה. לשם כך חיפשת בגוגל כתיבת תוכן לאתרים, נכון? יתכן ורק רצית מידע על כתיבת תוכן כדי לבחור את הקופירייטר המתאים, אבל בסופו של דבר, מרביתנו מחזיקים באתרי אינטרנט כדי לקבל טלפונים
כתיבת תוכן לאתרים. איך בוחרים את כותב התוכן המתאים?
הסינון האינטואיטיבי סינון על פי מחיר ונתוני עלויות כתיבת תוכן סינון על פי איכות הכתיבה ערכים מוספים שמביא כותב התוכן לפרוייקט תקשורת עם ממליצים סינון
כתיבת כתבות יחצ
כתיבת כתבות יחצ לעסקים קטנים ובינוניים בניגוד לארגוני ענק הפועלים באמצעות משרדי יחסי ציבור גדולים ומסודרים, לעסק קטן זה פשוט לא כדאי כלכלית. יחד עם
כתיבת תוכן – 10 טיפים פשוטים וקלים ליישום
הסוד למכירה טובה היא קודם כל במפגש הראשוני שלך עם הלקוח. תוכן מעניין וטוב יהפוך גולש ללקוח. איך עושים זאת, לפניכם 10 טיפים פשוטים וקלים ליישום בכתיבת תוכן לאתרים
שיווק דיגיטלי באמצעות תוכן – למה זה כל כך חשוב?
עכשיו אתם בוודאי שואלים את עצמכם, מה הקשר בין התוכן לנוכחות הדיגיטלית? ובכן, מנועי החיפוש ובפרט גוגל, משתמשים באלגוריתמים שפותחו במיוחד, על מנת לתת דירוג
כתיבת תוכן לקידום אתרים. איך להתנהל
מול כותב התוכן כדי למקסם תוצאות
כתיבת תוכן לקידום אתרים יש דבר כזה! כותב התוכן שלכם אולי הוא טוב אבל באמצעות הכללים שלי תהפכו אותו למכונת קידום אורגנית מפלצתית.
כתיבת תוכן שמייצרת בידול בינך לבין המתחרים שלך
הפרדוקס הגדול של כתיבת תוכן. מצד אחד גוגל קובעת שהתוכן הוא המלך ומצד שני הטענה היא שהגולשים לא באמת קוראים. מי צודק ואיך הופכים את הפרדוקס ליתרון שלך על המתחרים?
מאחורי הקלעים של ענף כתיבת התוכן בישראל: איך כותבי תוכן מתמחרים את עבודתם?
בסופו של יום, מרבית הפונים לכותב תוכן או לחברות לכתיבת תוכן רוצים לדעת מחיר ועל פי מה נקבעת העלות. אז מה לא מספרים לכם בעת השיחה ולמה?
כתיבת תוכן שיווקי. גולשים לא קוראים תכנים!!!
כן, אני מכיר היטב את הטענה שגולשים לא קוראים תכנים. בפועל, זה תלוי בכותב התוכן ויש דרך לבדוק את זה. שתי דקות וזהו. מתאים? נתחיל בהנחת יסוד שכתיבת תוכן שיווקי לאתרים היא כמו להציב באתר שלך איש מכירות שיעשה בשבילך את העבודה. ובכן, גוגל הציע לך כ-15 תוצאות החיפוש (ממומן/אורגני) בעמוד הראשון שענו לביטוי כתיבת תוכן שיווקי ונגזרותיו. במי מהן כדאי לך לבחור?
מה דרוש לך, כותב תוכן או קופירייטר?
זהו יתרון עצום מבחינתך. נהוג לומר שכל קופירייטר יכול להיות גם כותב תוכן. לעומת זאת, מעטים הם כותבי התוכן שמסוגלים להיות קופירייטרים.
כתיבת תוכן לאתרי נדל"ן
מי כמוך יודע עד כמה תחום הנדל"ן תחרותי, מורכב, נוגע בכל כך הרבה תחומים משיקים כמו: עורכי דין מקרקעין, ביטוח נכסים, שיפוץ נכסים, מימון ומשכנתאות… והרשימה עוד ארוכה. וככל שכותב התוכן עסק בתחום הנדל"ן מיותר זוויות יהיה לו קל יותר להתמודד עם כל בריף ולתת לך את המענה הטוב ביותר.
כתיבת תוכן קידום אתרים: החשיבות של כתיבת תוכן איכותי לאתרכם
קידום אתרים כולל אלמנטים רבים וישנן שיטות רבות לגרום לכך שאתר אינטרנט ימריא ויצליח. עם זאת, בשורה התחתונה דרך פעולה באמצעותה אתר אינטרנט יצליח לאורך
איך כותבים תוכן לעמוד נחיתה? 11 טיפים
אחד הדברים החשובים ביותר בכל דף נחיתה הוא התוכן. בכדי שדף נחיתה יצליח להביא לעסק שלכם לא מעט לידים, חשוב מאוד להשקיע בתוכן. התוכן חייב
כתיבת קורות חיים: אומנות הניסוח שקוצרת תוצאות
סגירת חוזה במקום עבודה חדש משול למכירת שירות באמצעות חוזה המצריך תכנון מדוייק של כל פיסת מידע על גבי קורות החיים. הסבר מדוייק בכתבה הבאה
כתיבה אישית: לגעת בקורא ולגרום לו לפעול
כתיבה מעוררת הינה מלאכתו של אמן הכתיבה, כך שעבור רבים מאיתנו גם לאחר ניסיון אישי רב השקעה לא משיגים את התוצאה הרצוייה. אז מה כן מומלץ לעשות?