רוצה לדעת כיצד כתיבת תוכן איכותי מתדלקת
את הקידום האורגני של האתר: לקריאת התוכן…
"ברנש, הבנתי את הראש שלך, רוצה לדבר איתך!"
5/5 (2 Reviews)
דף הבית » כתיבת תוכן איכותי
שמת לב?
בוודאי שמת לב שאת התפקיד הראשי ייעדתי לך. זה לא נעשה רק מתוך נימוס, בחיים האינטרנטיים הגולש הוא הדמות המרכזית. הוא הלקוח שכולם מחזרים אחריו וכל בית עסק עושה כמיטב יכולתו לזכות בתשומת ליבו של הגולש ו…שיקנה את מרכולתו.
גולש או גולשת?
האמת? אין לי מושג! וזה גם לא כל כך משנה. האם הרגשת שהטקסט פונה אליך בהתאמה למינך – בין אם מדובר בגבר או אשה. ובשתי מילים – "כתיבה ביוניסקס". הגולש אפילו לא חש בכך כי זה כל כך טבעי, זורם ומעודד קריאה.
איך שהזמן טס כשנהנים
כמה פעמים יצא לך לשוחח בסלולרי ובסיומה פשוט לא האמנת שהשיחה נמשכה כל כך הרבה זמן. זה כוחה של שיחה בשניים. בדיוק כמו הדיאלוג שמתקיים בינינו כעת. וכך, מבלי להרגיש חלפו להן כמעט שלוש דקות מאז שהתחלת לקרוא את הדף כתיבת תוכן איכותי.
להגדיר כתיבת תוכן איכותי?
הוא בלתי נראה לעין. הוא קורא יחד איתך במקביל – לא את התוכן אלא אותך וכל תנועה ופעולה שלך באתר שלי. כמובן שאני מתכוון לגוגל. וכאן מתחילה מערכת יחסים נפלאה בינך לבין מנוע החיפוש במסגרתה הוא מספק לך כל מידע או תוכן שברצונך לקבל, ו'בתמורה' לומד על פי התנהלותך באתר את איכותו והאם לקדם אותו (קידום אורגני).
להגדיר כתיבת תוכן איכותי?
הכי קצר שאפשר? תוכן איכותי גורם לגולש לבצע את כל הפעולות והמהלכים שמאותתים לגוגל שמדובר בתוכן מצויין או באתר מדהים. איתותים ותשדורות אלה של הגולש כמותן כהמלצה לגוגל לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש.
הגעת עד לכאן?
רוצה לדעת כיצד כתיבת תוכן איכותי מתדלקת
את הקידום האורגני של האתר: לקריאת התוכן…
"ברנש, הבנתי את הראש שלך, רוצה לדבר איתך!"
"יש לי… יש לי… " – זו קריאת התלהבות שכל קופירייטר מכיר היטב: "יש לי רעיון גדול, סיסמה מדהימה, או תסריט סוחט מחמאות." כן, לפעמים בשיטת "יש לי" נולדים רעיונות מבריקים, אולם הניסיון מוכיח שוב ושוב. אין תחליף ותחרות לתוצאות שנולדות תוך כדי התהליך שתמיד עובד…
יש הרבה פירושים לנושא: כתיבת התוכן לאתרי אינטרנט שלי נשענת על יסודות כמו התנהגות צרכנים, הכרת מאפייני הקריאה של הגולש, הניסיון (25 שנים) שלימד מה צרכנים אוהבים, מה הם שונאים, לימוד התנהגות השוק, המתחרים… ורק אז, לערבל את המידע לבחור מסר מרכזיו סגנון כתיבה, וליצר…
תוכן איכותי לקידום אתרים – הנוסחה פשוטה: ככל שיהיו יותר מאמרים איכותיים כך נגיע ליותר גולשים שמחפשים אותך ונעלה גבוה יותר בתוצאות החיפוש. הכל תלוי באיכות התוכן.
הרצאה/סדנה כמוה כהצגת יחיד למול קהל. מכאן החשיבות הרבה ליכולת המרצה: להסיר מעל עצמו מחסומים, ללא פחד במה, עם שפת גוף סוחפת, כושר משחק וביטוי קולח, בעצם, כל הכלים שגורמים למשתתפים להיות מרותקים, מרוכזים וקשובים. ככה תענוג ללמוד וקל ליישם את החומר הנלמד.
דף נחיתה הוא הזדמנות מעולה להפוך גולש ללקוח שלך. אבל… הגולש חשוף לאלפי מסרים שיווקיים ביום והוא כבר ראה תכנים, אתרים ודפי נחיתה. מכאן נולד הצורך בכתיבת תוכן לדפי נחיתה שלוקח את המושכות לידיים נותן מענה רלוונטי לחיפוש הגולש, מנהל איתו דיאלוג, מציף תועלות, משכנע ומשפר אחוזי המרה…
כרמי איתן, "הברנש", כותב תוכן מנוסה ומרצה לכתיבה שיווקית וקופירייטינג ב'חשיפה' בבית הספר לאומנויות תקשורת של האוניברסיטה הפתוחה וקרן שמש מלכ"ר לקידום עסקים "צעירים"