כתיבת תוכן לקידום אתרים.
כמה שיותר מאמרים יותר קידום לאתר שלך
מי לא רוצה למצוא חן בעיני גוגל? אבל, גוגל הוא גולם ומה ש"עושה לו את זה" וגורם לו לבצע קידום אורגני לאתר שלך הוא תוכן איכותי. מכאן החשיבות הרבה של כתיבת מאמרים לקידום אתרים. אבל... יש לו, לגוגל, תנאים ודרישות:
תוכן איכותי לקידום אתרים - מכאן לעניין איכות כתיבת התוכן
- ככל שיותר גולשים שנכנסים לאתר יוצאים ממנו תוך שניות ספורות זהו איתות לגוגל שהאתר 'אינו מספק את הסחורה'. מבחינת גוגל האתר והתוכן בו 'סובלים' מחוסר רלוונטיות לחיפושי הגולשים ואין סיבה להעניק קידום.
- ככל שהגולש שוהה יותר זמן בדף התוכן כך גוגל מבין שהגולש מצא את שחיפש והצגת הדברים מרתקת ועושה לקורא 'חיים קלים'. כולנו יודעים עד כמה אנשים לא אוהבים לקרוא טקסטים. (עוד נקודת זכות בקידום)
- אם הגולש המשיך לקרוא עוד דפים מעבר לדף התוכן אליו נכנס בתחילה, זהו סימן שהאתר מעניין, רלוונטי, מספק את הצורך של הגולש. מסוג האתרים שגוגל רוצה לקדם במעלה מנוע החיפוש.
- אם בתום קריאת התוכן הגולש ביצע פעולה – השאיר פרטים או יצר קשר – סימן שהמעגל מושלם, זהו אתר המכיל תוכן מעולה והרי לך עוד דלק עם אוקטן גבוה לקידום האתר.
הגולשים מחפשים אותך בכל מיני אופנים וביטויים – ובשפה המקצועית – מילות מפתח. האחד חיפש כותב תוכן לאתר שלו על ידי ביטוי החיפוש "כתיבת מאמרים לקידום אתרים", אחר חיפש ע"י הביטוי "כתיבת SEO", השלישי כתב במנוע החיפוש "קידום אורגני" והרביעי "קידום בגוגל". בפועל – כולם התכוונו לאותו שירות ולאותו ספק שירותי תוכן.
אבל… אם יהיה לי באתר רק מאמר אחד שמילת המפתח הראשית בו היא אחת מארבע הדוגמאות שמניתי, סביר להניח שאפספס את שלושת הגולשים האחרים שנשלחו לאתרים של המתחרים בהם יש מאמרים או עמודי תוכן שמילת המפתח היא הנושא הראשי. מכאן, ככל שיהיו באתר יותר תכנים, כל אחד רלוונטי למילת מפתח ראשית אחת, כך יגיעו לאתר יותר גולשים שיקבלו מענה רלוונטי לחיפוש שלהם, יבלו יותר זמן באתר, ינועו מעמוד לעמוד, יצרו קשר, ישאירו פרטים או אפילו יבצעו רכישה און-ליין ובשורה התחתונה: