אם כך, כמה כובעים צריך לחבוש כותב התוכן בו זמנית?
ועכשיו כשמדובר בכתיבה לצורך קידום אתרים אורגני אפשר להתחיל ולדמיין איזה כישורים, מיומנויות, ניסיון וידע נדרשים מכותב התוכן כדי לגרום לגולשים לעשות את המסלול מכניסה לאתר ועד להנעה לפעולה. כתיבה שיווקית לאינטרנט בכלל וכתיבת SEO בפרט מחייבות את כותב התוכן:
- להכיר את מאפייני הגלישה והקריאה של הגולש
- להבין לעומק את התנהגות הצרכן ומה מניע אותו לפעולה.
- לשלוט היטב בהתנהגות השוק והמתחרים
- לדעת את כללי ה"עשה" ו"אל תעשה" של גוגל
- להשתמש בקשת רחבה של טקטיקות כתיבה
- מיומנות כתיבת יוניסקס וכישרון לכתוב תוכן ש"מדבר" עם הגולש
ובשורה התחתונה להביא אותך אל השורה התחתונה.
הגעת עד לכאן, כלומר, קראת יותר מ-500 מילים וזמן השהיה שלך בדף (אם לא קפצת ישר אל הסוף) עומד על כ-4 דקות. זה המון במונחים של קידום אורגני. רוצה שגם באתר שלך הגולשים ישדרו לגוגל כאלה נתונים מעודדי קידום?
לכתיבת תכנים לצורך קידום אורגני לאתר,
כתיבת תוכן שיווקי ושירותי קופירייטינג
3.5/5 (2 Reviews)